28 Temmuz 2009 Salı

Günlüğümü o yazdı

Benim seni sevmediğimi düşün dedi. Düşün ve öyle gel bana. Gelemezdim. Gelmedim de zaten. Gövdesi delik bir söğüt gibi iki büklüm durdum zar zor alkol kokan dallarımla... Titreyen ışığın yaklaştığını gördükçe bana su taşıyan kambur bir ihtiyar düşündüm, fakat değildi.

Uzaktan uzağa, istediğim şeyleri düşündüm yani. ``Styx´´ bana doğru akıyordu. Emindim ve sevindim. Dallarıma bir rüzgar vurdu o an. Alkolümün etkisi sararan bir yaprak kadar anlamsızdı ve basılıp çatır çatır ezilmeyi bekliyordu. Kendime geliyordum.

Kendime geldikçe kendimi özlüyordum. Yakuttan bir kartal figürü vardı başımın üzerinde.
Elmastan gözlerinin içindeki tılsıma baktım. Hayatı yarım bırakıp gitmek geldi içimden.

Camille tütünüyle görünüyor sanki bu arada. Beyaz bir atın üzerinde dört nala geliyor.

Bu yüzden infazım gecikiyor, en azından öyle zannediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder